Tuesday, October 19, 2010

watz up!!!!!!!!!!!


dah lama aku x take care kat blog ak......

ari ni sgt meletihkan.dah 2 minggu aku demam.......
semalam g klinik greentown doktor ckp aku kne suspek demam denggi....tp suspek je coz demam aku dah surut just batuk n selsema x hlang lagi....
dalam aku demam ni aku dpt berita sedih. kwan sekolah rendah aku meninggal coz terlibat dgn xcdent bas melaka - kl... sedih sgt mcm x pcaya.

fill aku ari ni nk edit gmbar tunang along aku.
bla aku tgok gmbar tunang along aku.
wa..... btmbah rdu pada fmily....
raya haji bru blh blik jpe fmily,,, hrap dpt jumpa fmily lama ckit.

about love!!!!!!
it was scaray story!
aku msih lgi dengan seseorng yg pernah bertakhta dalam hati aku.
dh couple dgn dia dr form 4 tp hubungan aku n dia tgntung. col sthun skali. dh bertahun menanti dia buat aku sgt...tsgt give up... saat aku jpe seseorng yg aku syg family plak halang. pas tu knal plak dgn jejaka ini. dia sgt take cre kat aku tp aku plak xda fill in love with him.. adoi pening sguh...
skrg xbf yg dahulunya hilang tpa kbar brita slama 6 thun dtang.
tringat lirik lagu ni

kini kau kembali
merayu lagi
kaitkan semula
madah - madah cinta...

wa... confiuse....
mcm mna aku nk buat?

No comments:

Post a Comment